ZOBACZ
tel.: 23 696 15 15
faks: 23 696 15 15  
Pon.-Pt. 07:30-15:30
Sob. Nieczynne
ul. Przemysłowa 1
13-230 Lidzbark
Samorząd Uczniowski

SKŁAD SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO

2017/2018

Opiekun Samorządu Uczniowskiego  – Izabela Ogonowska

 

 

SAMORZĄD UCZNIOWSKI
Pełniona funkcja Nazwisko i Imię  Klasa
Przewodnicząca Jagodziewska Anna 3a
Zastępca Danielski Karol 3a
Sekretarz Napiórkowski Mateusz 1a

 

PLAN PRACY SAMORZĄDU UCZNIOWSKIEGO

Samorząd Uczniowski w swoim planie pracy kładzie szczególny nacisk na:

 

TERMIN ZADANIA FORMY REALIZACJI
WRZESIEŃ
  1. Organizacja rozpoczęcia nowego roku szkolnego
  2. Opracowanie planu pracy samorządu.
  3. Przygotowanie pierwszej gazetki ściennej.
  4. Dbamy o ład i porządek w naszej szkole.
  5. Spotkanie integracyjne klas pierwszych
  • Przygotowanie akademii okolicznościowej
  • wypisanie propozycji zgłaszanych przez
    przedstawicieli samorządu do planu pracy
  • ustalenie harmonogramu zadań i określenie terminów ich realizacji
  • zespół redakcyjny zbiera materiały niezbędne do zrobienia gazetki
  • zorganizowanie pod opieką wychowawców prac porządkowych i dekoracyjnych w klasach
  • przygotowanie i przeprowadzenie konkursów ognisko

PAŹDZIERNIK

LISTOPAD

  1. Obchody DNIA EDUKACJI NARODOWEJ
  2. Konkurs pt. „Najlepsze wspomnienia
    z wakacji”
  3. Obchody Narodowego Święta Niepodległości.
  4. Szkolny Dzień Profilaktyki
    ,,Przemoc orężem ludzi słabych”
  5. Konkurs fotograficzny
    „Zawodowo o zawodach”
  • dekoracja sali gimnastycznej
  • pomoc w przygotowaniu oraz uczestnictwo w uroczystej akademii z okazji Dnia Edukacji Narodowej
  • przygotowanie, przeprowadzenie oraz rozstrzygnięcie konkursu fotograficznego „NAJLEPSZE WSPOMNIENIA Z WAKACJI”
  • pomoc w przygotowaniu oraz uczestnictwo w uroczystej akademii z okazji Święta Niepodległości
  • okolicznościowa gazetka
  • organizacja turniejów i konkursów
  • przygotowanie, przeprowadzenie oraz rozstrzygnięcie konkursu fotograficznego „ZAWODOWO O ZAWODACH”
GRUDZIEŃ
  1. Wieczorek poetycki
  2. Między klasowy konkurs na stroik świąteczny
  3. W świątecznym nastroju
  4. Włączenie się w akcje
    „GÓRA GROSZA”
  5. Włączenie się do akcji
    „SZLACHETNA PACZKA „
  6. Konkurs fotograficzny
    „Wesołych świąt”
  • organizacja i udział w wieczorze poetyckim –
    opracowanie regulaminu
    – ogłoszenie konkursu
    – przygotowanie wystawki
    – rozstrzygnięcie konkursu i wręczenie nagród
  • gazetka ścienna o tematyce świątecznej
  • przygotowanie plakatu z życzeniami świątecznymi dla Rady Pedagogicznej i dla uczniów
  • dekoracja świąteczna szkoły
  • spotkanie opłatkowe w klasach bądź wspólnie na Sali gimnastycznej
  • zorganizowanie na terenie szkoły zbiórki pieniędzy; następnie przekazanie ich na konto akcji
  • zbiórka na terenie szkoły produktów potrzebnych rodzinie, której udzielana będzie pomoc
  • przygotowanie, przeprowadzenie oraz rozstrzygnięcie konkursu fotograficznego „WESOŁYCH ŚWIĄT”
STYCZEŃ
  1. Włączenie się samorządu w akcję: WIELKA ORKIESTRA ŚWIĄTECZNEJ POMOCY
  • sprzedaż serduszek
  • organizacja imprezy z której dochód (sprzedaż biletów i serduszek) przeznaczony będzie na rzecz WOŚP
  • zbiórka datków do puszek wśród uczniów, nauczycieli i rodziców
  • przekazanie pieniędzy na konto WOŚP
LUTY 
  1. Walentynki
  2. Dzień Otwarty
  3. Tłusty Czwartek
  • przygotowanie i organizacja Święta Zakochanych poprzez:
    – ubiór całej społeczności szkolnej w kolorze czerwonym
    – plakaty popularyzujące ŚWIĘTO ZAKOCHANYCH
    – doręczanie korespondencji walentynkowej przez ,,szkolnych listonoszy”
    – organizacja konkursu ,,Walentynkowa kartka”
  • pomoc w przygotowaniu oraz prowadzenie apelu – Dzień Otwarty
    – przedstawienie przyszłym uczniom kierunków nauczania w naszej szkole
    – wyznaczenie grupy uczniów klas drugich odpowiedzialnych za przedstawienie sal lekcyjnych absolwentom gimnazjów
  • organizacja konkursów i zabaw z okazji tłustego czwartku
MARZEC
  1. Święto Kobiet i Mężczyzn
  2. Święto Wiosny
  • życzeniami z okazji Dnia Kobiet i Mężczyzn na gazetce samorządu
  • Dzień Projektów pod hasłem: ,,Krok za krokiem, czyli nie od razu Kraków zbudowano – warsztaty
  • wspólna zabawa w sali gimnastycznej
KWIECIEŃ
  1. Rekolekcje wielkopostne
  2. Świąteczne życzenia dla pracowników szkoły i uczniów
  3. Zakończenie klasy maturalnej
  • zorganizowanie zbiorowego wyjścia na rekolekcje do kościoła parafialnego
  • pomoc członków samorządu, nauczycielom w utrzymaniu spokoju w kościele
  • przygotowanie gazetki ściennej o tematyce świątecznej
MAJ
  1. Uczczenie rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 Maja
  2. Chcemy wiedzieć wszystko o szkołach wyższych
  3. Sadzimy las
  • akcenty poświęcone temu świętu na gazetce ściennej
  • przygotowanie akademii okolicznościowej
  • organizowanie spotkań uczniów klas IV z przedstawicielami różnych szkół wyższych w celu poinformowania o wymaganych dokumentach i innych sprawach związanych z przyjęciem do tych szkół
  • udział członków samorządu uczniowskiego w sadzeniu lasu przy współpracy z Nadleśnictwem  w Lidzbarku
CZERWIEC
  1. Dzień Dziecka
  2. Wakacje tuż, tuż
  3. Pożegnanie absolwentów.
  • pomoc w przygotowaniu imprezy
    – organizacja konkursów i turniejów
  • gazetka o tematyce wakacyjnej
  • porządkowanie materiałów samorządu uczniowskiego
  • opracowanie wniosków do pracy na następny rok
  • współudział w przygotowaniu akademii pożegnalnej
  • dekoracja sali gimnastycznej

 

PRACE CIĄGŁE:

 

Współpracujemy z


Skonaktuj się z Nami
tel.: 23 696 15 15
faks: 23 696 15 15
ul. Przemysłowa 1
13-230 Lidzbark
zslidzbark@vp.pl Sekretariat Szkoły
pn-pt 7.30-15.30
Sobota nieczynne